Malaga: šeši nauji pėsčiųjų maršrutai , įkvepiantys kasdienei mankštai

Malagos miesto tarybos sporto departamentas sukūrė šešis naujus maršrutus programai „Pasivaikščiojimas po miestą“.

Naudodamiesi šiais papildomais maršrutais, Malagos miestas siūlo gyventojams ir nerezidentams iš viso 12 skirtingų pėsčiųjų maršrutų – kiekviename sostinės rajone yra bent po vieną. 

Ši programa yra tolesnis Sporto departamento įsipareigojimas per Sporto medicinos skyrių skatinti sveikus įpročius tarp piliečių ir yra tiesiogiai susijęs su kitomis šios srities programomis, tokiomis kaip „Pagyvenusių žmonių fizinis pasirengimas“ ir „Nutukimo vaikystėje prevencija“. 

Visi maršrutai, kurie yra mažai intensyvūs, išskyrus Morlaco-Limonar, trunka nuo 60 iki 90 minučių ir yra skirti visiems piliečiams, neatsižvelgiant į jų amžių ar ankstesnę fizinę būklę, nes kiekvienas asmuo gali pasirinkti sau tinkamiausią tempą. Pėsčiųjų maršrutus su atskirais žemėlapiais galima rasti Sporto departamento svetainėje.

Naujieji miesto maršrutai apima:

„Merced Centro-Plaza de la Merced“ (4800 metrų, maždaug 75 minutės, mažas intensyvumas)
Palma-Palmilla (4970 metrų, 60 minučių, mažas intensyvumas)
Morlaco-Limonar (4670 metrų, 75 minutės, vidutinio intensyvumo)
Carranque-Tiro de Pichon (4220 metrų, 60 minučių, mažas intensyvumas)
Tiro de Pichon-Guadaljaire (3730 metrų, 60 minučių, mažas intensyvumas)
„Guadaljaire-Estadio atletismo“ (5270 metrų, 90 minučių, mažas intensyvumas)

Šie šeši nauji maršrutai prisijungia prie kitų šešių, kurie jau egzistuoja šioje programoje, vykdomoje nuo 2013 m. Visi maršrutai nuo pradžios iki pabaigos yra aiškiai pažymėti ir daugelis eina šalia lauko treniruoklių ar pratybų stočių papildomoms mankštoms.

Sveikatos specialistų nuomone, vaikščiojimo nauda širdies ir kraujagyslių sistemai yra pagrįsta; kaip ir kitos reguliaraus vidutinio fizinio krūvio formos, vaikščiojimas padeda eliminuoti širdies rizikos veiksnius, tokius kaip cholesterolis, kraujospūdis, diabetas, nutukimas, kraujagyslių sustingimas ir uždegimas bei psichinė įtampa.

Ekspertai pataria, kad fizinė veikla turėtų būti vykdoma mažiausiai 1 valandą per dieną ir vidutiniu tempu, kad būtų naudinga sveikatai.